Call now

Call now

VERLIES ALLE MIJN INBOX E-MAILS WANNEER IK INCREDIMAIL VERWIJDERD

Share it Please
vragen

Kan iedereen mij helpen? Ik heb gisteren incredimail gedownload en besloten dat ik het niet wilde houden. Vanmorgen, na het verwijderen heb ik mijn e-mails niet meer gezien op Windows Live Mail of Telus Wrebmail - het lijkt erop dat ze allemaal zijn gegaan. Ik heb al mijn e-mails verloren en ik ben wanhopig voor hulp. Ik belde het support nummer en de man zei dat een technologie mij binnen 20 minuten terug zou bellen, dat was ongeveer 7 uur geleden. Kan ik mijn oude mail herstellen?

Antwoord

Klik in dit geval op 'Notifier' in de bovenste balk van het hoofd Incredimail-venster en zorg ervoor dat een kennisgever is geselecteerd.

Als er al is geselecteerd, klikt u op Extra> E-mailaccounts, verwijder uw bestaande account en voeg het nogmaals toe.

Opmerking: als u de verbinding met de mailserver herstelt, moet u de huidige berichten en mappen niet beïnvloeden.

Laat het me alsjeblieft de resultaten weten.
 

No comments:

Post a Comment

configure a Gmail Email Account that does not send/receive

Gmail users may configure their Gmail Account in IncrediMail very easily using the 'Email Setup Wizard' : Click the 'Tools&...

About