Call now

Call now

Incredimail Ontvangen van dubbele inkomende e-mails

Share it Please

vragen

Ik moest mijn computer opnieuw instellen. Ik ontvang dubbele van alle inkomende e-mails na het opnieuw installeren van incredimail en het herstellen van mijn incredimail-bestanden. Hoe kan ik dit stoppen? De dubbele e-mails komen samen (niet op verschillende tijden).

antwoord

 Klik eerst op Tools> Opties> E-mail en deselecteer de optie 'Alle e-mailmappen weergeven (inclusief duplicaten)'. Klik op OK.

Als het probleem doorloopt, klikt u op Extra> E-mailaccounts, verwijder alle bestaande accounts en voeg het nogmaals toe.

Opmerking: als u de verbinding met de mailserver herstelt, moet u de huidige berichten en mappen niet beïnvloeden.

Laat het me alsjeblieft de resultaten weten.

No comments:

Post a Comment

configure a Gmail Email Account that does not send/receive

Gmail users may configure their Gmail Account in IncrediMail very easily using the 'Email Setup Wizard' : Click the 'Tools&...

About