Call now

Call now

Incredimail Email Account dat niet verzendt / ontvangt

Share it Please
vragen
Hoe kan ik een e-mailaccount corrigeren dat niet verzendt / ontvangt?

Om een verzendprobleem met uw IncrediMail te corrigeren, moet u eerst uw e-mailaccount opnieuw configureren. Gebruik de volgende instructies om dit te doen en probeer dan te verzenden en ontvangen.

Dubbelklik op het pictogram IncrediMail Desktop om IncrediMail te openen. In het hoofdvenster IncrediMail selecteert u het menu 'Extra' en klikt u op 'Accounts ...' om het dialoogvenster 'Mailaccounts' te openen.

Selecteer uw e-mailaccount en klik op 'Verwijderen'.

Klik op 'Toevoegen' en importeer je e-mailaccount van een andere e-mailclient (zoals Outlook Express) of vul je accountgegevens handmatig in.

Opmerking: Voer de instellingen voor e-mailaccount precies in zoals u door uw e-mailprovider bent opgegeven.


Ik zie een foutbericht bij verzenden of ontvangen?

Antwoord


Om dit probleem aan te pakken, zou ik willen dat je je e-mailaccountinstellingen in Mozilla Thunderbird test zoals beschreven in http://support.incredimail.com/entries/ ... ail-client en controleer of je inderdaad kan verzenden / Ontvang berichten van die e-mailaccount.

Opmerking: door toegang te krijgen tot uw mailbox via webmail, overschrijdt u alle beveiligingsbeperkingen op uw account en kan ons ons dus niet helpen bij het oplossen van het probleem.

Laat het me alsjeblieft de resultaten weten.


No comments:

Post a Comment

configure a Gmail Email Account that does not send/receive

Gmail users may configure their Gmail Account in IncrediMail very easily using the 'Email Setup Wizard' : Click the 'Tools&...

About